بدنه گوشی های هوشمند اغلب به صورت درخشان و شیشه ای همراه با قاب فلزی صیقل خورده در اطراف آن طراحی می شوند. همچنین به خصوص در ساخت گوشی های بالا رده، سایر المان های گوشی به صورتی طراحی می شوند تا ظاهر آن هر چه بیشتر لوکس به نظر آید. اما برخی اوقات پیش می آید که کاربران به جای لوکس بودن ظاهر، دوام و استحکام گوشی موبایل برایشان در اولویت است. در این لیست قصد داریم تا چند مدل گوشی اندرویدی را به شما معرفی کنیم که بدنه آنها از استحکام و مقاومت بالایی در برابر آسیب های محیطی برخوردار است. شما می توانید سایر این مدل ها را در مقاله « قصد خرید یک گوشی اندرویدی مستحکم و با دوام را دارید؟ این لیست برای شماست (بخش دوم)» بر روی سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

گوشی Ulefone Armor 10 5G 128GB – پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G

گوشی Ulefone Armor 10 5G 128GB – پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G

پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G یکی از ویژگی هایی است که اغلب گوشی های بالا رده این روزها به آن مجهز هستند. خوشبختانه این فناوری به بازار گوشی های مستحکم نیز وارد شده و گوشی هایی مانند Ulefone Armor 10 5G از آن پشتیبانی می کنند. این گوشی یکی از اولین گوشی های مستحکم موجود در بازار است که با 5G سازگار بوده و بالاترین سرعت انتقال دیتا را به ارمغان می آورد. به علاوه این که این گوشی به 128 گیگابایت حافظه داخلی، صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی و باتری قدرتمند 5800 میلی آمپر ساعتی مجهز است.

گوشی Blackview BV9800 Pro 128GB – باتری فوق العاده حجیم

گوشی Blackview BV9800 Pro 128GB – باتری فوق العاده حجیم

مجهز بودن به باتری بزرگ و حجیم برای یک گوشی مستحکم (rugged) امری ضروری است. شاید در میان این نوع گوشی ها، گوشی Blackview BV9800 Pro در این زمینه پیشتاز باشد! در این گوشی از باتری فوق العاده حجیم 6580 میلی آمپر ساعتی استفاده شده که شما را از شارژ گوشی برای چند روز بی نیاز می کند! دیگر ویژگی مهم این گوشی طراحی ضد آب و ضد گرد و غبار آن و مجهز بودن به گواهینامه نظامی MIL-STD 810G در زمینه مقاومت در برابر آسیب های محیطی است. مجهز بودن به دوربین دوگانه با سنسور حرارتی و صفحه نمایش 6.3 اینچی سایر مشخصات گوشی Blackview BV9800 Pro را تشکیل می دهند.

گوشی سامسونگ Galaxy XCover Pro – فقط برای حرفه ای ها!

گوشی سامسونگ Galaxy XCover Pro – فقط برای حرفه ای ها!

این روزها در ساخت اغلب گوشی های سامسونگ از تلفیقی از فلز و شیشه استفاده می شود، اما گوشی XCover Pro یک استثنا در میان گوشی های این شرکت است و یک گوشی فوق العاده مستحکم و با دوام به شمار می آید. گوشی XCover Pro موفق به اخذ گواهینامه نظامی در زمینه مقاومت در برابر آسیب های محیطی شده و سامسونگ تضمین می کند که این گوشی سامسونگ حتی در سخت ترین شرایط هم دوام خواهد آورد. از جمله مشخصات این گوشی می توان به مجهز بودن آن به صفحه نمایش 6.3 اینچی، باتری قابل تعویض 4050 میلی آمپر ساعتی و دو دکمه با قابلیت شخصی سازی اشاره کرد.

گوشی CAT S61 64GB – سازگاری با طیف وسیعی از ابزارهای کاربردی

گوشی CAT S61 64GB – سازگاری با طیف وسیعی از ابزارهای کاربردی

آیا با برند Caterpillar که در زمینه ساخت تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی فعالیت دارد آشنا هستید؟ خُب به نظر می رسد که این شرکت در زمینه تولید گوشی های اندرویدی هم فعال است و گوشی CAT S61 بهترین محصول آن به شمار می آید. این گوشی در عمق 3 متری آب به مدت 30 دقیقه دوام می آورد و در برابر نفوذ گرد و غبار به طور کامل مقاوم سازی شده است. همچنین این گوشی در برابر فشار بیش از حد نیز مقاوم است. گوشی CAT S61 با طیف وسیعی از ابزارها و اپلیکیشن ها نیز سازگاری دارد که از میان آنها می توان به دوربین حرارتی، سنسور لیزری اندازه گیری فاصله و ابزار بررسی کیفیت هوا (در محیط های داخلی) اشاره کرد.

گوشی OUKITEL WP5 32GB – مجهز به باتری 8000 میلی آمپر ساعتی!

گوشی OUKITEL WP5 32GB – مجهز به باتری 8000 میلی آمپر ساعتی!

گوشی های مستحکم (rugged) معمولاً از قیمت بسیار پایین تری نسبت به گوشی های معمولی برخوردارند؛ اما در بعضی موارد از بسیاری از گوشی های هوشمند عملکرد به مراتب بهتری دارند. گوشی OUKITEL WP5 یکی از همین گوشی ها است که از مشخصات فنی و ویژگی های بسیار مطلوبی (متناسب با قیمت 160 دلاری اش) بهره می برد. مجهز بودن به صفحه نمایش 5.5 اینچی HD+، مقاومت در برابر سقوط، محافظ حرارتی و باتری فوق العاده حجیم برخی از ویژگی های این گوشی هستند! در گوشی OUKITEL WP5 از باتری فوق حجیمِ 8000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است.

شما می توانید برای خرید انواع گوشی اندرویدی موجود در بازار و کسب اطلاعات لازم در مورد این کالاها، از طریق تماس با شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر پارسیان تماس بگیرید.

منبع: androidcentral