منو
سبد خرید

کتاب خوان الکترونیکی

کتابخوان کیندل Kindle Voyage
ناموجود
معرفی کتاب خوان الکترونیکی کیندل Kindle Voyageبا این کتابخوان Amazon Kindle می توان در نور آفتابی یا تاریکی کامل مطالعه کرد و به اندازه کافی هوشمند است تا تفاوت را بداند.کتاب خوان کیندل Kindle Voyage نور موجود در محیط شما را حس می کند و روشنایی متناسب با آن را تنظیم کرده و تغییر می دهد. کتاب خوا..
0 تومان
کتابخوان کیندل Kindle Oasis
ناموجود
معرفی کتاب خوان الکترونیکی کیندل Kindle Oasisکتابخوان کیندل Kindle Oasis بزرگترین نمایشگر 7 اینچی 300 پیکسل است که  بیشتر از 30 درصد کلمات در هر صفحه برای چرخش صفحات کمتر متناسب است. متن این کتابخوان دارای کیفیت لیزری می باشد مانند کاغذ واقعی بدون تابش خیره کننده که حتی در نور خورشید هم روش..
0 تومان
کتابخوان الکترونیکی کوبو اورا Kobo Aura
ناموجود
معرفی کتاب خوان الکترونیکی کوبو اورا Kobo Auraکتابخوان الکترونیکی کوبو اورا دارای صفحه نمایشی می باشد که در شرایط کاملا خوب کار می کند و حتی یک نقطه سیاه اضافی نیز روی صفحه نمی اندازد. رنگ سیاه صفحه با تکنولوژی جوهر الکترونیکی فراهم می شود تا تجربه نزدیکتر به خواندن یک کتاب واقعی ایجاد کند. در ا..
0 تومان
کتابخوان آمازون کیندل نسل هشتم Amazon kindle 8th
ناموجود
معرفی کتاب خوان الکترونیکی کیندل نسل هشتم kindle 8thدر معرفی کتاب خوان الکترونیکی کیندل نسل هشتم kindle 8th می توان گفت بسیاری از ویژگی ها و مشخصات آن مثل صفحه نمایش 800 × 600 پیکسل همانند نسل هفتم هستند. در کنار صفحه سفید (Paperwhite) جدید، کتابخوان کیندل Kindle 8th اولین خواننده الکترونی..
0 تومان
نمايش 1 تا 4 از 4 (1 صفحه)

این کالا در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا مشخصات خود را وارد نمایید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
شماره تماس
توضیحات