منو
منو
سبد خرید

کاغذ خرد کن نیکیتا 468 Nikita

کاغذ خرد کن نیکیتا 468 Nikita
کاغذ خرد کن نیکیتا 468 Nikita
کاغذ خرد کن نیکیتا 468 Nikita
کاغذ خرد کن نیکیتا 468 Nikita
کاغذ خرد کن نیکیتا 468 Nikita

Nikita 468 Paper Shredder

مشخصات کلی
سایز برش 4x40 میلی متر
سطح امنیتی 3
قابلیت خرد کردن CD
نوع برش پودری
حجم مخزن 18 لیتر
ظرفیت ورودی کاغذ 7 برگ
خصوصیات بیشتر

در صورت تمایل به خرید عمده این محصول با کارشناسان ما تماس بگیرید

  • وضعیت کالا: موجود
  • برند: Nikita
  • کد کالا: 7010360626001001
  • گارانتی: 24 ماهه نیکیتا (اصلی)
5,349,000 تومان
5,349,000 تومان
تضمین اصالت کالا
۷ روز هفته، 24 ساعته
درگاه معتبر بانکی
هفت روز ضمانت بازگشت کالا
نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره

معرفی کاغذ خرد کن نیکیتا 468

بسیاری از ادارات، شرکت ها و سازمان ها با انباشته شدن اسناد کاغذی تاریخ گذشته و بدون استفاده، نیاز به از بین بردن آنها پیدا می کنند. در گذشته برای این منظور از روش هایی مانند پاره کردن کاغذ به صورت دستی یا سوزاندن کاغذها استفاده می شد؛ اما این روش ها هم خیلی زمان بر بودند و هم ریسک بالایی داشتند! به خصوص اگر اسناد حاوی اطلاعات مهم و محرمانه باشند، پاره کردن آنها به صورت دستی چندان کار عاقلانه ای نیست! به همین دلیل مدیران شرکت ها و سازمان ها به خرید کاغذ خردکن روی آورده اند و این دستگاه کاربرد بالایی در محیط های اداری پیدا کرده است. از جمله پرطرفدارترین این دستگاه ها باید به کاغذ خردکن نیکیتا مدل 468 اشاره کنیم که تمام نیازهای شما برای از بین بردن اسناد کاغذی را برطرف می کند. این کاغذ خرد کن از قابلیت خرد کردن CD هم برخوردار است و به یک موتور قدرتمند و تیغه های فولادی مجهز شده است. در ادامه با مشخصات این کاغذ خرد کن نیکیتا بیشتر آشنا می شویم تا در هنگام خرید آن کار آسان تری در پیش داشته باشید! پس با ما همراه باشید.

معرفی کاغذ خرد کن نیکیتا 468

مشخصات کاغذ خرد کن نیکیتا 468

  • ابعاد و وزن مناسب برای استفاده در انواع محیط های اداری

کاغذ خرد کن نیکیتا 468 با وزن 4.3 کیلوگرم راهی بازار شده که وزن سبکی برای این دسته از کالا به شمار می آید. به این ترتیب برای جابجا کردن این دستگاه مشکل خاصی نخواهید داشت و به تنهایی می توانید این کار را انجام دهید. ضمن اینکه این کاغذ خرد کن دارای ابعاد 320x220x370 میلی متر است و فضای زیادی را اشغال نمی کند. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا کاغذ خرد کن 468 را به سادگی در گوشه ای از اتاق خود قرار دهید و از آن استفاده نمایید. در مجموع وزن و ابعاد کاغذ خرد کن نیکیتا 468 برای استفاده در هر نوع محیط اداری و سازمانی مناسب است.

  • از بین بردن کامل و مطمئن کاغذ

با خرید کاغذ خرد کن نیکیتا 468 خیالتان بابت از بین رفتن کامل اسناد مهم و حساس راحت خواهد بود! این دستگاه دارای سطح امنیتی 3 است و کاغذ را به روش پودری از بین می برد. همچنین سایز برش این کاغذ خردکن برابر با 4x40 میلی متر اعلام شده است. با توجه به این مشخصات مطمئن باشید که کاغذهای معدوم شده توسط این دستگاه به هیچ عنوان قابل بازگشت نخواهند بود!

  • موتور و تیغه های قدرتمند

شرکت نیکیتا در کاغذ خرد کن 468 از یک موتور قدرتمند 180 واتی استفاده کرده است. همچنین تیغه های به کار رفته در این دستگاه از جنس فولاد تقویت شده هستند و دوام و استحکام فوق العاده بالایی دارند. می توان گفت که کاغذ خرد کن Nikita مدل 468 برای چند سال به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهد و ایرادی در عملکرد موتور و تیغه های آن ایجاد نخواهد شد. ضمن اینکه موتور این دستگاه به محافظ حرارتی مجهز است که باعث افزایش طول عمر آن و جلوگیری از آسیب دیدن موتور در اثر بالا رفتن دما می شود.

  • مخزن 18 لیتری

حجم مخزن مناسب، یکی از مزیت های خرید کاغذ خردکن نیکیتا مدل 468 به شمار می آید. به طور دقیق تر باید گفت که مخزن این دستگاه 18 لیتر ظرفیت دارد که برای مصارف روزمره اداری و سازمانی کاملاً ایده آل است. به این ترتیب نیازی به خالی کردن مداوم مخزن این کاغذ خردکن پیدا نمی کنید و می توانید کارهای خود را سریع تر به پیش ببرید! توجه داشته باشید که این کاغذ خرد کن برای استفاده های روزمره و نیمه سنگین طراحی شده است.

  • مناسب برای از بین بردن کاغذهای A4 با سرعت ایده آل

عرض دهانه ورودی کاغذ خرد کن نیکیتا Nikita 468 برابر با 225 میلی متر است. با توجه به این اندازه، شما می توانید کاغذهایی در سایز A4 را بدون هیچ مشکلی داخل این دستگاه قرار دهید. لازم به ذکر است که این کاغذ خرد کن پودری نیکیتا توانایی پذیرفتن 7 کاغذ را به صورت همزمان دارد و از سرعت برش 3.8 متر در دقیقه بهره می برد. پس در مدت زمانی کوتاه، می توانید حجم بالایی از کاغذ را با این دستگاه از بین ببرید.

  • توانایی خرد کردن CD و DVD

کاغذ خرد کن Nikita 468 علاوه بر کاغذ، توانایی از بین بردن CD و DVD را هم دارد و برای این منظور به یک ورودی جداگانه مجهز شده است. علاوه بر این، کاغذ خردکن 468 مشکلی برای خرد کردن سوزن، منگنه و کلیپس هم ندارد و شما می توانید دسته های کاغذ را به همان صورت که با منگنه به هم متصل شده اند، درون آن قرار دهید. این ویژگی سرعت کار شما را افزایش می دهد. دستگاه کاغذ خرد کن نیکیتا 468 برای معدوم سازی انواع کارت اعتباری هم کاربرد دارد و طیف وسیعی از نیازهای شما را پوشش می دهد.

  • امکانات کاربردی مانند شروع و اتمام برش به صورت خودکار

شما می توانید کاغذ خرد کن 18 لیتری نیکیتا 468 را در حالت اتوماتیک قرار دهید. برای این منظور یک اهرم مخصوص برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. در این حالت کاغذ خرد کن شروع و اتمام معدوم سازی کاغذ را به صورت خودکار اجرا می کند و به شما این امکان را می دهد تا در طول این فرآیند به سایر کارهایتان رسیدگی کنید! باید به این نکته هم اشاره کنیم که اگر در حین برش زدن کاغذ مخزن این کاغذ خردکن را از آن خارج کنید، عملکرد موتور به طور خودکار متوقف می شود.

مشخصات کاغذ خرد کن نیکیتا 468

جمع بندی

در مجموع با توجه به قیمت کاغذ خرد کن نیکیتا 468، کیفیت ساخت مناسب، طول عمر بالا و امکانات کاربردی خرید این دستگاه برای مصارف روزمره در منازل، ادارات و شرکت ها کاملاً مقرون به صرفه خواهد بود. مشخصات کلیدی این کاغذ خرد کن را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • وزن 4.3 کیلوگرم و ابعاد کوچک، مناسب برای استفاده در هر نوع محیط اداری
  • مخزن 18 لیتری، مناسب برای مصارف روزمره و نیمه سنگین
  • عرض دهانه ورودی 225 میلی متری، سازگار با کاغذهای A4
  • امکان قرار دادن 7 برگ کاغذ به صورت همزمان
  • سطح امنیتی 3 و برش به صورت پودری، از بین بردن کامل کاغذ
  • قابلیت خرد کردن CD و DVD با بهره بردن از ورودی جداگانه
  • موتور قوی با توان 180 وات و تیغه های مقاوم از جنس فولاد تقویت شده
  • سرعت برش 3.8 متر در دقیقه
  • امکان خرد کردن سوزن، منگنه، کلیپس و کارت اعتباری
  • امکانات کاربردی مانند شروع و اتمام برش به طور اتوماتیک
  • مجهز به محافظ حرارتی موتور
  • قیمت عالی در مقایسه با مدل های هم رده

برای اطلاع از قیمت کاغذ خردکن نیکیتا مدل 468 و خرید اینترنتی این محصول می توانید از سایت ایده برتر پارسیان با نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره استفاده کنید. مجموعه ما با سابقه ای طولانی در زمینۀ فروش تجهیزات فروشگاهی و اداری، آماده ارائه خدمات به شما است. از جمله مزیت های خرید از سایت EBP می توانیم به ضمانت اصالت کالا، ارسال سفارش در سریع ترین زمان ممکن، پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان و خدمات پس از فروش وسیع اشاره کنیم. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانید با شماره 021-74295777 تماس بگیرید یا از طریق بخش گفتگوی آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مشخصات فنی کالا
خروجی فایل PDF
مشخصات کلی
ابعاد 320x220x370 میلی متر
وزن 4.3 کیلوگرم
کارایی سازمانی/ اداری / خانگی
مشخصات فنی
نوع برش دستگاه پودری
سطح امنیتی 3
سایز برش 4x40 میلی متر
سرعت برش 3.8 متر در دقیقه
حجم مخزن 18 لیتر
عرض دهانه ورودی 225 میلی متر
قدرت موتور 180 وات
قابلیت خرد کردن CD
محافظ حرارتی موتور
ظرفیت ورودی کاغذ 7 برگ
ورودی جداگانه CD و کاغذ
سایر امکانات قطع اتوماتیک برش در صورت خارج کردن مخزن
مجهز به تیغه های فولادی تقویت شده
قابلیت خرد کردن سوزن - منگنه - کلیپس و کارت های اعتباری
مجهز به اهرم اتوماتیک برای شروع و اتمام خودکار فرآیند خرد کردن

نظرات برای کاغذ خرد کن نیکیتا 468 Nikita

با افزودن نظرات خود همراه ما و راهنمای دیگر کاربران باشید.

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.


این کالا به این تعداد موجود نیست.
لطفاً مشخصات خود را وارد کنید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.
نام و نام خانوادگی
ایمیل
شماره موبایل
توضیحات