منو
سبد خرید

صندوق صوتی سانترال

با استفاده از دستگاه صندوق صوتی در سیستم سانترال اداره و شرکت خود، دیگر هیچ یک از تماس های دریافتی از جانب مشتریانتان را در طول شبانه روز از دست نخواهید داد! صندوق صوتی سانترال یک دستگاه جداگانه است که در کنار باکس سانترال نصب می شود و به عنوان پردازشگر پیغام های ورودی به دستگاه سانترال عمل می کند. از این جهت از آن تحت عنوان دستگاه پردازنده صوتی سانترال نیز یاد می شود.

از جمله امکاناتی که صندوق سانترال دیجیتال در اختیار شما می گذارد می توان به سیستم جوابگویی اتوماتیک، ضبط پیغام کاربران و مکالمات داخلی و خارجی، پخش پیام های مختلف براساس شماره تماس گیرنده و راه اندازی سیستم انتقادات و پیشنهادهای تلفنی اشاره کرد. همچنین صندوق صوتی به شما امکان ایجاد صف انتظار برای داخلی هایی که در حال مکالمه هستند یا هدایت تماس گیرنده به شماره خاص در صورت اشغال بودن داخلی را ایجاد می کند.

به طور کلی امروزه در اکثر ادارات، شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهای تلفنی از صندوق صوتی استفاده می شود و دیگر راهکارهای سنتی برای مدیریت تماس ها پاسخگو نخواهد بود. دستگاه صندوق صوتی نقش زیادی در نظم دهی به تماس ها دارد و به شما در ارائه خدمات با کیفیت تر و جلب رضایت مشتریانتان کمک زیادی می کند. به این ترتیب بدون نیاز به نیروی انسانی و منشی، مشتریان شما قادر به برقراری تماس با داخلی مورد نظر خواهند بود و می توانند از امکانات سیستم تلفن گویا بهره مند شوند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید صندوق صوتی سانترال و دریافت مشاوره درباره مشخصات مدل های مختلف این دستگاه با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

خرید صندوق صوتی سانترال با قیمت مناسب

معمولاً دستگاه های صندوق صوتی متناسب با ظرفیت های اولیه خود از قیمت های متفاوتی برخوردارند. اگر تعداد کارمندان و شماره های داخلی محل کار شما نسبتاً کم است، بهتر است تا از صندوق صوتی سانترال کم ظرفیت استفاده کنید. لازم به ذکر است که شما می توانید با خرید کارت صندوق صوتی ظرفیت های دستگاه پیغام گیر سانترال خود را ارتقا داده یا ویژگی های جدیدی را به آن اضافه نمایید. به عنوان مثال کارت صندوق صوتی باعث ارتقای کانال های صوتی دستگاه می شود و امکانات بیشتری برای ضبط و چک کردن پیغام ها را فراهم می آورد.

صندوق صوتی پاناسونیک یکی از مدل های با کیفیت و کارآمد موجود در بازار است که با استقبال زیادی از جانب کاربران مواجه شده است. اگر شما هم قصد خرید این دستگاه یا صندوق های صوتی سایر برندهای معتبر را دارید، می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید. شرکت ایده برتر پارسیان یکی از شرکت های شناخته شده در زمینه فروش انواع صندوق صوتی، باکس سانترال، تلفن سانترال، کارت سانترال و دیگر تجهیزات مخابراتی است که توانسته با ارائه خدمات با کیفیت، رضایت مشتریان خود را به خوبی جلب کند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت صندوق صوتی سانترال و دیگر تجهیزات مخابراتی مورد نظر خود به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید. ضمن اینکه امکان خرید اینترنتی این محصول با بهترین قیمت بازار از سایت ایده برتر برای شما فراهم است.

صندوق صوتی پاناسونیک Panasonic KX-TVM50
ناموجود
صندوق صوتی پاناسونیک Panasonic KX-TVM50شاید برایتان پیش آمده که قصد برقراری تماس تلفنی با یک شرکت را داشته اید، اما به دلیل عدم حضور کاربر در شرکت یا دلایل دیگر موفق به انجام این کار نشده اید. در چنین حالتی اگر شرکت مورد نظر شما از صندوق صوتی استفاده کند، می توانید پیغام خود را بر روی تلفن کاربر..
0 تومان
صندوق صوتی پاناسونیک Panasonic KX-TVM200
ناموجود
صندوق صوتی پاناسونیک Panasonic KX-TVM200صندوق صوتی یک باکس جداگانه است که در کنار دستگاه سانترال نصب می شود و امکان بهره بردن از امکانات صندوق صوتی را برای خطوط شهری و داخلی فراهم می آورد. همان طور که می دانید دستگاه سانترال یکی از تجهیزات مخابراتی پرکاربرد در ادارات، شرکت ها، سازمان ها، بیمارست..
0 تومان
نمايش 1 تا 2 از 2 (1 صفحه)

این کالا در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا مشخصات خود را وارد نمایید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
شماره تماس
توضیحات