منو
سبد خرید
سی دی خام پرینتیبل لوتوس بسته 50 عددی
ناموجود

سی دی خام پرینتیبل لوتوس بسته 50 عددی

Lotus CD Printable 50 Pack

  • وضعیت: ناموجود
  • تولیدکننده: Lotus
  • کد کالا: 703320000493
ناموجود
0 تومان

تضمین
اصالت کالا

7روز هفته

24 ساعته

مشاوره

کارشناسان

خلاصه مشخصات
سرعت ذخیره سازی52x
ظرفیت700 مگابایت
مشاهده بیشتر

پیشنهاد شگفت انگیز

مشاهده همه

خروجی فایل PDF
مشخصات کلی:
درجه کیفیA+
سرعت ذخیره سازی52x
نوع بسته بندیکیک باکس
ظرفیت700 مگابایت

مشخصات پک سی دی خام پرینتیبل لوتوس

احتمالاً برای شما پیش آمده که در هنگام انجام کارهای روزمره با کامپیوتر، به ذخیره سازی و جابجایی اطلاعات مختلف نیاز پیدا کرده باشید. استفاده از CD هم به دلیل قیمت ارزان و هم به دلیل سهولت استفاده گزینه ایده آلی برای این منظور است. یک سی دی خام با کیفیت می تواند نقش مهمی در ذخیره و انتقال اطلاعات شما داشته باشد!

سی دی خام پرینتیبل لوتوس یکی از سی دی های مرغوب موجود در بازار است که برای مصارف شخصی و استفاده در دفاتر ارائه دهنده خدمات چاپ و تکثیر بسیار مناسب می باشد. همان طور که از نام این سی دی پیداست، امکان چاپ کردن تصاویر و متون مختلف بر روی آن توسط پرینتر وجود دارد و از این جهت در استفاده های تبلیغاتی و تجاری کاربرد بالایی دارد.

مشخصات پک سی دی خام پرینتیبل لوتوس

سی دی خام پرینتیبل لوتوس بسته 50 عددی

یکی از ویژگی های مهم سی دی خام پرینتیبل لوتوس بسته 50 عددی سرعت بالای رایت اطلاعات بر روی آن است. این سی دی دارای سرعت ذخیره سازی 52x می باشد و عملکردی عالی از خود در هنگام رایت اطلاعات نشان می دهد.

شما می توانید انواع مختلف فایل با فرمت های متنوع، شامل فایل های موسیقی، فیلم، عکس، فایل های PDF، ورد، اکسل، پاورپوینت و... را به آسانی بر روی سی دی خام پرینتیبل لوتوس ذخیره کنید. برای این منظور می توان از انواع نرم افزارهای مخصوص رایت اطلاعات بر روی CD و DVD مانند Nero، Any Burn و... بهره برد.

پک 50 عددی سی دی خام پرینتیبل لوتوس با تمام دستگاه های پخش CD و DVD سازگار است و با خیالی راحت می توانید از آن در مکان ها و محیط های مختلف کاری استفاده کنید. توجه داشته باشید که ظرفیت این سی دی خام برابر با 700 مگابایت می باشد.

مورد دیگری که در رابطه با پک سی دی خام پرینتیبل لوتوس مدل CD-R باید به آن اشاره کنیم، کیفیت ساخت بسیار مطلوب آن است. سی دی خام پرینتیبل لوتوس دارای درجه کیفی A+ بوده و یکی از بهترین سی دی خام های موجود در بازار از لحاظ کیفیت محسوب می شود. بنابراین مقاومت و دوام بالای این سی دی در برابر خراشیدگی، گرد و غبار و دیگر آسیب های محیطی تضمین شده است.

سی دی خام پرینتیبل لوتوس در بسته 50 عددی و همراه با باکس محافظ با بهترین قیمت توسط شرکت ایده برتر پارسیان به شما قابل ارائه می باشد. برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید باکس سی دی خام و قیمت بسته 50 عددی سی دی خام پرینتیبل لوتوس به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از طریق شماره 73027-021 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نوشتن نظر
بد خوب
تایید امنیتی
با استفاده از روش های زیر می توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

این کالا در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا مشخصات خود را وارد نمایید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
شماره تماس
توضیحات