شرکت TCL به توسعه محصولات مختلف خود ادامه می دهد و در همین راستا اقدام به معرفی یک سری تلویزیون هوشمند جدید کرده است. این تلویزیون های جدید، T7G نام دارند و ویژگی های جذاب و هیجان انگیزی را ارائه می دهند. از جمله ویژگی های تلویزیون های سری TCL T7G می توان به پشتیبانی از خروجی تصویر 4K و نرخ نوسازی عالی 144 هرتز اشاره کرد. این تلویزیون های TCL با رزولوشن 4k در کشور چین عرضه شده اند و پیش بینی می شود که با استقبال قابل توجهی از جانب کاربران مواجه شوند.

شرکت TCL تلویزیون های سری TG7 را با رزولوشن 4K و رفرش ریت 144 هرتز معرفی کرد

پیش از این شاهد عرضه تلویزیون های هوشمند سری T7E نیز از جانب TCL بوده ایم. اکنون به نظر می رسد که تلویزیون های سری T7G ویژگی های کلیدی T7E را حفظ کرده اند و در کنار آن، از لحاظ پرفورمنس نیز با ارتقا مواجه شده اند. در این تلویزیون ها از تکنولوژی Local Dimming Dot Matrix Partition Light Control استفاده شده است که باعث می شود تا کیفیت نمایش تصویر در تمام نقاط صفحه نمایش یکسان باشد و معیارهایی مانند روشنایی صفحه، متناسب با نوع محتوای در حال نمایش به صورت اتوماتیک تنظیم شود.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که تلویزیون TCL T7G میزان روشنایی 1000nits را ارائه می دهد و از لحاظ دقت نمایش رنگ نسبت به نسل قبلی ارتقای چشمگیری پیدا کرده است. در این تلویزیون از موتور تنظیم کیفیت Q استفاده شده که تنظیمات تصویر را در هر لحظه به طور اتوماتیک بهینه سازی می کند.

شرکت TCL تلویزیون های سری TG7 را با رزولوشن 4K و رفرش ریت 144 هرتز معرفی کرد

از دیگر ویژگی های تلویزیون TCL T7G باید به سیستم صوتی 2.1 کاناله Hi-Fi اشاره کنیم. این تلویزیون صدای قدرتمند 60 وات را ارائه می دهد و از دالبی اتموس هم پشتیبانی می کند. همچنین در آن از تکنولوژی صدای هوشمند استفاده شده که باعث ارائه صدای فضایی و سه بعدی با بهترین کیفیت می شود.

تلویزیون های سری T7G برند TCL دارای دو پورت HDMI 2.1 هستند و از رفرش ریت متغیر (VRR) پشتیبانی می کنند. همچنین این دستگاه ها از قابلیت کاهش زمان تأخیر به صورت اتوماتیک برخوردارند که به خصوص در هنگام اتصال به دستگاه های دیگر (مانند کنسول بازی) کارایی بالایی دارد.

شرکت TCL تلویزیون های سری TG7 را با رزولوشن 4K و رفرش ریت 144 هرتز معرفی کرد

از دیگر ویژگی های تلویزیون های با نرخ نوسازی 144 هرتز TCL باید از پوشش دهی محدوده رنگ 96% DCI-P3 و سازگاری با فناوری HDR نام برد. این دستگاه ها با فناوری دالبی ویژن هم سازگاری دارند و از لحاظ کیفیت تصویر به طور کامل رضایت شما را جلب خواهند کرد. لازم به ذکر است که این تلویزیون ها به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی هم مجهزند و عملکردی سریع، روان و بدون هنگی را ارائه می دهند.

شرکت TCL تلویزیون های سری T7G را با سایز بین 55 اینچ تا 85 اینچ عرضه کرده است. مدل 55 اینچ این تلویزیون ها حدود 526 دلار و مدل 85 اینچ آنها حدود 1314 دلار قیمت گذاری شده اند. در حال حاضر زمان دقیق عرضه جهانی این دستگاه ها اعلام نشده و برنامه های تی سی ال در این زمینه مشخص نیست.

منبع: gizmochina