جشن یلدا از کهن ترین اعیادی است که همه ساله در بین ایرانیان گرامی داشته می شود. شب یلدا بهانه ای است برای دور هم جمع شدن، خاطره سازی و ثبت لحظاتی شاد و شیرین... شرکت ایده برتر پارسیان نیز به ابتکار مدیریت، این مناسبت را جشن گرفته و علاوه بر ایجاد جوی با نشاط و دوستانه، در این مراسم مسیر راه آینده خود را مشخص می کند. شب یلدای سال 1398 نیز در شرکت ایده برتر جشنی برگزار شد و در آن کارمندان و مدیران همچون دوستانی دیرپا و قدیمی در کنار یکدیگر جمع شده و لحظاتی شاد و به یاد ماندنی را رقم زدند.

امسال نیز همچون سال های گذشته، مدیریت شرکت ایده برتر پارسیان شرایطی را ایجاد کردند که کارمندان و مدیران، مانند دوستانی دیرپا و قدیمی، در کنار یکدیگر جمع شده و لحظاتی شاد و به یاد ماندنی را تجربه کنند. نکته ای که بیش از همه برای مجموعه شرکت ایده برتر جای افتخار دارد، افزایش تعداد کارمندان و دوستان جدیدمان نسبت به سال گذشته است. به طوری که می توان گفت که جمعیت شرکت ایده برتر نسبت به همین مقطع در سال گذشته، دو برابر شده و با قدرت بیشتری به سمت موفقیت و آینده ای درخشان در حال حرکت است. از حضور تک تک دوستان در جمع مان خوشحالیم و به خود می بالیم که توانستیم لحظاتی هر چند کوتاه، شادی را به دل هایشان بیاوریم.

در کنار جشن یلدای 98، مجموعه شرکت ایده برتر پارسیان از لوگوی جدید خود نیز رونمایی کرد. امیدواریم با استواری در مسیری که آغاز کرده ایم، روز به روز به پیشرفتمان ادامه داده و بتوانیم رضایت شما را بیش از پیش جلب نماییم.

تصاویر جشن یلدای ایده برتر در 1398

برای ثبت در خاطرات، گزیده ای از تصاویر جشن یلدای 98 شرکت ایده برتر پارسیان را با شما به اشتراک می گذاریم. در ادامه با گزیده ای از تصاویر جشن یلدای 98 شرکت ایده برتر پارسیان همراه ما باشید.