منو
سبد خرید

تجهیزات شبکه - تجهیزات اینترنت

عصر ما، عصر ارتباطات است و این بدان معناست که هر چه ارتباط شما با دنیای بیرون تان وسیع تر و سریع تر باشد، جایگاه بهتری در دنیای امروز خواهید داشت. در حال حاضر تمامی دستگاه های هوشمند همچون تبلت و موبایل و همچنین لپ تاپ ها و کامپیوترها یا در حالت کلی تر وسایل ارتباطی، قابلیت اتصال به اینترنت را دارا می باشند که این کار با استفاده از تجهیزات شبکه میسر خواهد شد.

تجهیزات شبکه و تجهیزات اینترنت بسته به کارکرد هایی که دارند می توانند از یک تا چند وسیله شبکه ای را شامل شوند. معمولاً در استفاده های خانگی یا استفاده از تجهیزات شبکه در سیستم های امنیتی و همچنین تجهیزات آموزشی (به منظور هوشمند سازی مدارس) استفاده از یک مودم وایرلس یا یک کارت شبکه کفایت می کند.

تفاوت کارت شبکه با مودم وایرلس ADSL در آنبرد بودن یا مستقل بودن مودم است. در واقع کارت شبکه همچون بسیاری از قطعات کامپیوتر همانند سی پی یو، کارت گرافیک، کارت صدا، رم و ... یک برد الکترونیکی می باشد که درون کیس کامپیوتر قرار می گیرد و دارای نرم افزار یا درایور کارت شبکه مخصوص به خود است که باید بر روی کامپیوتر نصب گردد. این در حالی است که مودم وایرلس ADSL دستگاهی مستقل است که با ارسال موج به اطراف خود تا شعاع مشخصی را تحت پوشش اینترنت قرار می دهد.

خرید تجهیزات شبکه

در خرید تجهیزات شبکه یا تجهیزات اینترنت باید به قدرت و کیفیت آنتن دهی مودم اینترنت و همچنین برد موج مودم توجه نمایید.

همچنین تعداد آنتن ها، قدرت گیرندگی، فرکانس پایه، حداکثر سرعت، سیستم عامل های سازگار، نوع و تعداد پورت ها و هر مشخصات دیگری در این دستگاه ها که بتواند در عملکرد مودم وایرلس یا کارت شبکه تأثیرگذار باشد باید در خرید تجهیزات شبکه مورد توجه قرار گیرد.

مثل همیشه توجه به برند مودم وایرلس، کارت شبکه و قیمت تجهیزات شبکه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص تجهیزات شبکه می توانید با کارشناسان ما از طریق راه های ارتباطی که در سایت ایده برتر پارسیان قرار داده شده، تماس برقرار نمایید.

این کالا در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا مشخصات خود را وارد نمایید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
شماره تماس
توضیحات