منو
سبد خرید
ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VX610
ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VX610
ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VX610
ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VX610
ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VX610
ناموجود
ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VX610
ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VX610
ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VX610
ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VX610
ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VX610

ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VX610

Panasonic PT-VX610

  • وضعیت: ناموجود
  • تولیدکننده: Panasonic
  • کد کالا: 701050020066
ناموجود
0 تومان

تضمین
اصالت کالا

7روز هفته

24 ساعته

مشاوره

کارشناسان

خلاصه مشخصات
نسبت کنتراست تصویر16000:1
شدت روشنایی5500 لومن
سایز نمایش30 تا 300 اینچ
وضوح تصویرXGA (1024x768)
تکنولوژی ساخت3LCD
مشاهده بیشتر

پیشنهاد شگفت انگیز

مشاهده همه

خروجی فایل PDF
مشخصات کلی:
ابعاد389x125x332 میلی متر
وزن4.9 کیلوگرم
کاراییمصارف آموزشی - اداری و سازمانی
تصویر:
قابلیت نمایش سه بعدی (3D)
وضوح تصویرXGA (1024x768)
نسبت تصویر16:10
قابلیت تصحیح زاویه تصویر
صفحه نمایش:
شدت روشنایی5500 لومن
کنتراست16000:1
فاصله تا پرده نمایشسایز تصویر 98 اینچ: 2.2 تا 3.5 متر
سایز تصویر 136 اینچ: 3.3 تا 5.4 متر
مشخصات فنی:
تکنولوژی ساخت3LCD
ورودی و خروجی پشتیبانی شدهComputer 1 In
Computer 2 In/1 Out
Video In
HDMI 1 In
HDMI 2 In
Audio In 1
Audio In 2
Audio In 3
Variable Audio Out
USB A (DC Out)
Serial In
LAN
اسپیکردارد (با توان خروجی 10 وات)
نسبت پرتاب1.17-1.90:1
مشخصات لنز:
بزرگنمایی1.6 برابر به صورت دستی
عمر لامپدر حالت نرمال برابر با 5000 ساعت
در حالت Eco1 برابر با 6000 ساعت
در حالت Eco2 برابر با 7000 ساعت

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VX610

ویدئو پروژکتور یکی از کاربردی ترین دستگاه ها در محیط های آموزشی و اداری است و به شما کمک می کند تا محتوای مورد نظرتان را به شکلی خلاقانه به مخاطبانتان ارائه دهید. از جمله مدل های پرطرفدار موجود در بازار می توان به ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VX610 اشاره کرد که به طور اختصاصی برای استفاده در کلاس های درسی و جلسات اداری طراحی شده است. این ویدئو پروژکتور پاناسونیک با بهره بردن از شدت روشنایی 5500 لومن، یکی از شفاف ترین تصاویر ممکن در این رده را به شما ارائه می دهد و در محیط های پرنور کارایی بالایی دارد. از دیگر مشخصات پروژکتور اداری پاناسونیک مدل VX610 می توان به طول عمر مناسب لامپ و فیلتر، کنتراست ایده آل و پورت های ارتباطی متنوع اشاره کرد که در ادامه بیشتر به معرفی و بررسی آنها پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VX610

مشخصات ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VX610

  • خوش ساخت و با دوام، همچون دیگر پروژکتورهای پاناسونیک

ویدئو پروژکتور PT-VX610 نیز همانند دیگر محصولات برند پاناسونیک از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و در صورت استفاده صحیح تا چندین سال نیازهای شما را پوشش می دهد. بدنه این دستگاه از پلاستیک مستحکم و قالب گیری شده ساخته شده و دوام بالایی در برابر عوامل آسیب زای محیطی دارد. همچنین این ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک ابعاد جمع و جوری دارد و با وزن نسبتاً سبک 4.9 کیلوگرمی راهی بازار شده است. شما می توانید این مدل را با خرید پایه سقفی ویدئو پروژکتور بر روی سقف نصب کنید یا آن را خیلی راحت بر روی میز قرار دهید.

  • تصاویر شفاف ویدئو پروژکتور پاناسونیک با بهره بردن از تکنولوژی 3LCD

بر اساس اطلاعات درج شده در سایت پاناسونیک در پروژکتور VX610 از فناوری 3LCD استفاده شده است. از آنجایی که در این فناوری از سه پنل LCD برای تولید رنگ های قرمز، سبز و آبی استفاده شده، تصاویر خروجی از این پروژکتور شفافیت بالایی دارند و به اصطلاح «برق می زنند»! این ویژگی در کنار شدت روشنایی عالی 5500 لومن، روشن ترین تصاویر ممکن را برای شما به ارمغان می آورد! به این ترتیب نیازی نیست تا در هنگام نمایش تصویر با ویدئو پروژکتور Panasonic PT-VX610 چراغ های اتاق را خاموش کنید یا پرده پنجره ها را بکشید!

  • کیفیت تصویر ایده آل برای مصارف اداری و آموزشی

از دیگر مزیت های خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-VX610 باید به نسبت کنتراست 16000:1 اشاره کنیم که باعث می شود تا رنگ مشکی با عمق بیشتر و رنگ سفید با شفافیت بالاتر نمایش داده شود. این میزان کنتراست، تضاد بین بخش های تاریک و روشن صفحه را واضح تر می کند و به خصوص به خواناتر شدن متون و اعداد کمک زیادی می کند. به همین دلیل دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VX610 کارایی بالایی  هنگام ارائه مطالب، نمودارها، چارت ها، اسلایدهای پاورپوینت و سایر اطلاعات دارد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این پروژکتور از رزولوشن XGA (معادل با 1024x768 پیکسل) پشتیبانی می کند و کیفیت تصویر مناسبی را برای مصارف اداری و آموزشی ارائه می دهد.

مشخصات ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-VX610

پروژکتور پاناسونیک PT-VX610

  • هزینه های جانبی پایین ویدئو پروژکتور پاناسونیک

خرید پروژکتور پاناسونیک VX610 هزینه های جانبی زیادی با خود به همراه ندارد. به عبارت دیگر، شما مجبور نمی شوید تا برای تعویض لامپ پروژکتور پاناسونیک در فواصل زمانی کوتاه مدت اقدام کنید. لامپ به کار رفته در این دستگاه از مدل UHM (280 وات) است که در شرایط نرمال تا 5000 ساعت عمر می کند. اما اگر از پروژکتور خود در حالت های Eco1 یا Eco2 استفاده کنید، طول عمر لامپ آن به ترتیب به 6000 ساعت و 7000 ساعت ارتقا پیدا خواهد کرد. ضمن اینکه دورۀ تعویض فیلتر پروژکتور پاناسونیک مدل VX610 برابر با 7000 ساعت اعلام شده است. شما می توانید تا دو بار فیلتر این پروژکتور را مورد شستشو قرار داده و مجدداً از آن در دستگاه استفاده کنید.

  • امکانات مناسب برای نصب و راه اندازی آسان

پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-VX610 توانایی نمایش تصاویر در سایز 30 تا 300 با نسبت تصویر 16:10 را دارد و از انعطاف پذیری بالایی برای استفاده در اتاق هایی با ابعاد مختلف دارد. به این ترتیب شما می توانید متناسب با سایز پرده نمایش خود و ابعاد اتاق، اندازه تصویر خروجی این ویدئو پروژکتور را تغییر دهید. لازم به ذکر است که این ویدئو پروژکتور لامپی پاناسونیک از قابلیت جابجایی محور اپتیکال به شکل دستی (تا 40 درجه به صورت عمودی) و زوم 1.6 برابری برخوردار است و به شما کمک می کند تا تصویر را آسان تر بر روی پرده نمایش تنظیم کنید.

  • پورت های ورودی و خروجی کامل

برای اتصال ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک PT-VX610 به دستگاه های دیگر گزینه های متعددی در اختیار شما قرار گرفته است. این پروژکتور به دو پورت D-Sub 15 pin مجهز است که یکی از آنها از نوع ورودی و دیگری از نوع ورودی/ خروجی است. این پورت ها امکان اتصال پروژکتور به دستگاه های قدیمی تر با سیگنال آنالوگ (مانند کامپیوترهای رومیزی) را فراهم می آورند. علاوه بر این دو پورت HDMI برای اتصال پروژکتور VX610 به دستگاه های جدیدتر با سیگنال های دیجیتال (مانند لپ تاپ) برای آن در نظر گرفته شده است. سایر پورت های این مدل شامل یک ورودی ویدئو، ورودی و خروجی صدا، یک پورت USB A (خروجی DC)، ورودی سریال (برای کنترل از طریق کامپیوتر) و LAN (برای اتصال به شبکه های محلی) می شود.

پروژکتور پاناسونیک PT-VX610

جمع بندی

در مجموع با توجه به مشخصات فنی و قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-VX610 می توان این مدل را یکی از بهترین انتخاب ها برای استفاده در هر نوع فضای اداری و آموزشی دانست. مشخصات کلیدی این دستگاه شامل موارد زیر می شوند:

  • نمایش تصاویری شفاف و درخشان با شدت روشنایی عالی 5500 لومن و فناوری 3LCD
  • کیفیت تصویر مطلوب با بهره بردن از کنتراست 16000:1 و رزولوشن XGA
  • ارائه تصاویر در سایز 30 تا 300 اینچ، متناسب با سایز پرده نمایش شما
  • نصب و راه اندازی آسان با قابلیت هایی مانند زوم 1.6 برابر و تصحیح زاویه تا 40 درجه عمودی
  • پورت های متعدد و کامل شامل HDMI (دو عدد) و D-Sub (دو عدد)
  • طول عمر 7000 ساعتی لامپ در حالت Eco2 و هزینه های نگهداری پایین
  • مجهز به اسپیکر داخلی 10 وات و قابلیت پخش صدا
  • کیفیت ساخت ایده آل، ابعاد جمع و جور و وزن سبک
  • فروش ویژه با قیمت عالی در سایت ایده برتر پارسیان

شما می توانید برای خرید اینترنتی ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-VX610 با بهترین قیمت از امکانات سایت ایده برتر پارسیان با اینماد 5 ستاره استفاده کنید. مجموعه EBP با فراهم آوردن امکاناتی مانند تضمین اصالت کالا، ارسال به موقع سفارش ها، پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان و خدمات پس از فروش گسترده تجربه ای مطمئن و به یاد ماندنی از خرید اینترنتی را برای شما به ارمغان می آورد.

نوشتن نظر
بد خوب
تایید امنیتی
با استفاده از روش های زیر می توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

این کالا در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا مشخصات خود را وارد نمایید تا در صورت موجود شدن کالا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
شماره تماس
توضیحات